Maaf sayang


Aku termenung,
Mengingat kembali kenangan dulu,
Antara kau dan aku,
Kita bersatu, sehati dan sejiwa.

Aku mengharapkan sesuatu yang tidak pasti,
Bagiku kaulah segalanya,
Setiap masa setiap detik,
Amat indah seperti tiada yang dapat memisahkan kita.

Sekian lama masa berlalu,
Kamu setia menemani hariku.
Dikala ku susah dan senang,
Hanya kau yang berada disampingku.

Entah mengapa,
Perasaanku luntur terhadap dirimu,
Bukan ini yang aku pinta,
Tetapi ini yang terjadi.

Aku sedar ku pasrah,
Dirimu tidak lagi berada dihatiku,
Aku menyayangimu,
Tetapi hubungan kita berakhir di sini saja.

Sudah cukup untuk kali ini,
Aku tidak mahu lagi menyeksa dirimu,
Walau ku tahu kau yang terbaik untuk diriku,
Namun aku terpaksa meninggalkanmu.

Maaf sayang,
Bukan ini yang aku harapkan,
Tetapi mungkin ini yang tertulis,
Aku bukan untukmu.




Princess Mimie   

No comments:

Post a Comment